Poslovne aplikacije – Business Applications
Poslovne aplikacije pružaju uvid u vaše poslovanje u realnom vremenu. Povećavaju šansu za uspeh vašeg biznisa kroz objedinjeni sistem koji prati i analizira kompletno poslovanje. Poslovne aplikacije vam omogućuju izveštaje za planiranje i upravljanje resursima kompanije kroz autoamatizaciju i sistematizaciju poslovnih funkcija.
Planirate da pokrenete sopstveni biznis ?
Sve veći broj malih i srednjih kompanija, još u fazi ideje, počinje da koristi poslovne aplikaije. Kako bi realnije sagledali širu sliku i sprečili nastajanje skrivenih troškova. U svakodnevnom životu okruženi smo aplikacijama koje nam olakšavaju život. Tako je i u biznisu.
U današnje vreme je nemoguće uspešno poslovati bez integrisanih baza podataka. Ukoliko podaci i informacije kojima manipulišete nisu organizovani i integrisani u jedinstvenu bazu podataka. To dovodi do gubitka produktivnosti.
Značajno više vremena ćete provesti u pretraživanju različitih baza podataka. Pritom se izlažete nepotrebnom riziku od gubitka ili greške usled pogrešno indentifikovane ili prepisane vrednosti. Poslovne prilike se dešavaju svakodnevno, kao i oscilacije na tržištu. Brzina reagovanja je veoma često presudna za uspeh.
Rešenje je da svoje poslovne podatke organizujete i upravljate njima pomoću poslovne aplikacije.
Duro IT poseduje znanje i iskustvo u projektovanju i izradi poslovnih aplikacija koje su specifične u zavisnosti od zahteva klijenta. Neki od naših uspešno realizovanih projekata su:
- Duro – SA trgovinske aplikacije,
- Duro – CC aplikacije specijalizovane za naplatu usluga od velikog broja krajnjih korisnika, uz automatsko evidentiranje velikog broja uplata uz brojne izveštaje koji olakšavaju praćenje realizacije naplate
- Duro – Dr aplikacije koje olakšavaju poslovanje medicinskih ordinacija i klinika
- Duro PR kompleksne aplikacije za proizvodna preduzeća sa specijalnim akcentom na proizvodnju, koja obuhvata veliki broj komponenti i podsklopova, uvoz komponenti, izvoz robe…
- Posebno naglašavamo mogućnost potpune personalizacije postojećih rešenja u skladu sa specifičnim zahtevima korisnika, kao i izradu potpuno novih rešenja po zahtevu.
Poslovni alati/ Business tools
Grupa poslovnih alata predstavlja set softvera koji su napravljeni za obavlljanje pojedinih poslovnih funkcija. Koji nisu međusobno povezani u jedinstveni sistem i ne oslanjaju se na jedinstvenu zajedničku bazu podataka. Svakako, najpoznatiji set poslovnih alata je Microsoft Office serija softvera. Na tržištu postoji i više rešenja na Cloud platformi koji su cenovno konkurentniji.

Microsoft Office 365
Poslovne plikacije Microsoft Office 365 su bazirane na Cloud rešenju. To znači da vam više nije potreban prostor na hard disku nego se vaši podaci nalaze na Microsoft-ovom serveru. Microsof Office 365 vam omogućava da u svakom trenutku pristupite podacima i dokumentima bilo da ste korisnik desktop ili laptop računara, tableta ili mobilnog telefona. Windows, Android ili IOS sistema.
Sve standardne Office poslovne aplikacije koje ste do sada koristili: Excel, Word, Power Point, Outlook su dopunjene sa dodatnim funkcionalnostima. Kao što su deljenje kalendara sa saradnicima, video konferencija, zajednički rad na dokumentima u realnom vremenu… Rešen je problem pristupa imejlovima, eksel-tabelama ili vord-dokumentima. Oni se uvek nalaze na jednom mestu, uvek je to poslednja verzija na kojoj ste radili i uvek su vam dostupni, bez obzira gde se fizički nalazite… Svaki korisnik dobija 1TB prostora na OneDrive dok Microsoft garantuje 99.99% sigurnost podataka.
Licenciranje je po principu jedna email adresa je jedan korisnik. Pruža odličnu kontrolu troškova putem jednostavnog mesečnog pregleda, prijavljivanja ili odjavljivanja naloga korisnika sa aplikacija koje aktivno koriste.


Google Suite
Google je poznat po svojim besplatnim alatima koje je ponudio javnosti na korišćenje, kao i poslovne aplikacije koje su veoma efikasne i praktične za poslovanje. Na osnovu njih su ponudili i sve popularniji i Google-ov alati za vođenje malih i srednjih kompanija, poznatiji kao Google Suite. On vam omogućava da vaše prisustvo na internetu bude objedinjeno pod vašim poslovnim domenom.
Kao najznačajnije izdvajamo ultra popularni G-mail sa besprekornom integracijom kalendara preko Google Documents , Sheets do Google Drive-a, vašeg Cloud prostora za sve vaše poslovne dokumente. Kao specijalno korisnu opciju Google nudi vezivanje i punu administraciju vaših mobilnih uređaja za vaš poslovni nalog i potpunu kontrolu nad uređajima i podacima u slučaju gubitka ili krađe.
Omogućava vam sprovođenje politike zaštite podataka i čak brisanje specifičnih naloga na konkretnim uređajima kroz Android i IOs agentless mobile menadžment koji je integralni deo operativnog sistema svakog mobilnog uređaja. Google vam omogućava kontrolu troškova kroz poslovne aplikacije i praćenje korišćenja mobilnih usluga i trendova kroz vizuelno predstavljene informacije koje je moguće naći u report sekciji kad god to poželite.
Sve ovo vam pružaja mogućnost mobilnog rada, email i kalendar podršku kao i centralizovano mesto za sve fajlove i podatke vašeg preduzeća. Duro IT vam pruža podršku za korišćenje i omogućava da iskoristite sve prednosti koje nudi ovaj tip rešenja od inicijalnog postavljanja i puštanja u rad preko kompletne administracije vaših Cloud naloga.
Za više informacija, kontaktirajte nas.