Kancelarijska oprema – sve na jednom mestu!

Kancelarijska oprema proverenog kvaliteta je nešto što sa ponosom nudimo svim našim klijentima. Smanjite trošak opremanja kancelarije strateškim planiranjem nabavke. Uštedite dragoceno vreme i energiju. Koristite naše višegodišnje iskustvo u određivanju šta vam je potrebno za lakši i efikasniji rad, uštedu vremena i novca!

Kancelarijska oprema

Sigurno ste se mnogo puta našli u situaciji da nemate vremena da istražujete tržište i tražite najbolje ponude bilo da tek opremate novu kancelariju i treba vam kompletan  inventar, ili tragate za dopunom ili za nekom specifičnom opremom.

Kancelarijska oprema u našoj ponudi obuhvata pored ostalog: stolice, stolove, plakare i ostali kancelarijski nameštaj jednom rečju imamo sve što je potrebno za nesmetano i efikasno funkcionisanje. Odaberite boje, materijale i kompletan dizajn vaše nove kancelarije ili dopunite uređenu kancelariju potrebnim nameštajem koji će se uklopiti u postojeći. Uz našu podršku projektujte kancelarijski nameštaj po meri. Mogućnosti su neograničene.

 Mi vam možemo obezbediti:

  • desktop, laptop računare i komponente za proširenje-popravke postojećih
  • mobilne i fiksne telefone, telefonske centrale
  • monitore: poslovne, grafičke, prezentacione
  • tastature i miševe u širokom izboru
  • slušalice i zvučnike raznih namena i karakteristika
  • opremu za prezentacije
  • vrhunsku gaming opremu
  • specifične opremu kao što na primer elektronske table za crtanje visoke preciznosti
  • video nadzor sa instalacijom
  • ostalu opremu po potrebi (kuhinjski aparati, rashladni uređaji)

Štampače i potrošni materijal:

  • laserski štampače
  • inkjet štampače
  • multifukcijske uređaje
  • matrične štampače
  • tonere, ketridže i ribone
  • pakerice, bigerice, trimere
  • uništivače dokumenata

 

Naše iskustvo  u radu sa IT opremom vam pomaže da odaberete opremu koja najbolje zadovoljava potrebe vašeg posla po ceni koja je prihvatljiva za vas. Mi savetujemo, isporučujemo, istaliramo i puštamo u rad kompletnu opremu. Takođe je održavamo i servisiramo. Kancelarijska oprema iz inostranstava je deo naše posebne ponude, ukoliko specifičnost vašeg poslovanja  zahteva opremu  posebnih  karakteristika.

Svakoj kancelariji su potrebni:

  • registratori
  • fotokopir papiri različitog formata i kvaliteta
  • folije i fascikle
  • koverte i nalepnice
  • selotejpi i lepkovi
  • pribor za pisanje
  • blok poruke, planeri
  • bušači papira i heftalice
  • i ostali pribor.

Koliko god se trudimo da papirna dokumenta izbacimo iz upotrebe i podatke prebacimo na memorije različitih uređaja, on je i dalje neophodan za rad.

Vaši zaposleni  će znati da cene savremeno i udobno radno okuženje koje podrazumeva:

  • ergonomske tastature i miševe
  • odmarače: nogu, zglobova i leđa
  • postolja za lap top, računare i monitore
  • držače dokumenata
  • filtere za privatnost
  • zaštitne podloge za stolove i stolice.

Nudimo kompletno opremanje  radnog mesta  čime će te obezbediti da vaša kancelarija bude efikasna i udobna kroz sprečavanje ili umanjenje negativnih posledica dugog sedenja. Zaštitite kancelarijski nameštaj od habanja i time mu produžite vreme upotrebe. Prilagodite radno okruženje zaposlenima i time povećajte njihovu produktivnost.

Odaberite neki od paketa mesečnog održavanja koje smo formirali na osnovu broja računara koje je potrebno održavati. Moguć je dogovor i korigovnje usluga u zavisnosti od vaših potreba.

Za ponude i dodatna pitanja kontaktirajte nas ili nas pozovite na: +381 11 22 888 02 | +381 11 22 887 85