Kancelarijska oprema – sve na jednom mestu!
Kancelarijska oprema proverenog kvaliteta je nešto što sa ponosom nudimo svim našim klijentima. Smanjite trošak opremanja kancelarije strateškim planiranjem nabavke. Uštedite dragoceno vreme i energiju. Koristite naše višegodišnje iskustvo u određivanju šta vam je potrebno za lakši i efikasniji rad, uštedu vremena i novca!
Sigurno ste se mnogo puta našli u situaciji da nemate vremena da istražujete tržište i tražite najbolje ponude bilo da tek opremate novu kancelariju i treba vam kompletan inventar, ili tragate za dopunom ili za nekom specifičnom opremom.
Kancelarijska oprema u našoj ponudi obuhvata pored ostalog: stolice, stolove, plakare i ostali kancelarijski nameštaj jednom rečju imamo sve što je potrebno za nesmetano i efikasno funkcionisanje. Odaberite boje, materijale i kompletan dizajn vaše nove kancelarije ili dopunite uređenu kancelariju potrebnim nameštajem koji će se uklopiti u postojeći. Uz našu podršku projektujte kancelarijski nameštaj po meri. Mogućnosti su neograničene.
Mi vam možemo obezbediti:
- desktop, laptop računare i komponente za proširenje-popravke postojećih
- mobilne i fiksne telefone, telefonske centrale
- monitore: poslovne, grafičke, prezentacione
- tastature i miševe u širokom izboru
- slušalice i zvučnike raznih namena i karakteristika
- opremu za prezentacije
- vrhunsku gaming opremu
- specifične opremu kao što na primer elektronske table za crtanje visoke preciznosti
- video nadzor sa instalacijom
- ostalu opremu po potrebi (kuhinjski aparati, rashladni uređaji)
Štampače i potrošni materijal:
- laserski štampače
- inkjet štampače
- multifukcijske uređaje
- matrične štampače
- tonere, ketridže i ribone
- pakerice, bigerice, trimere
- uništivače dokumenata
Naše iskustvo u radu sa IT opremom vam pomaže da odaberete opremu koja najbolje zadovoljava potrebe vašeg posla po ceni koja je prihvatljiva za vas. Mi savetujemo, isporučujemo, istaliramo i puštamo u rad kompletnu opremu. Takođe je održavamo i servisiramo. Kancelarijska oprema iz inostranstava je deo naše posebne ponude, ukoliko specifičnost vašeg poslovanja zahteva opremu posebnih karakteristika.
Svakoj kancelariji su potrebni:
- registratori
- fotokopir papiri različitog formata i kvaliteta
- folije i fascikle
- koverte i nalepnice
- selotejpi i lepkovi
- pribor za pisanje
- blok poruke, planeri
- bušači papira i heftalice
- i ostali pribor.
Koliko god se trudimo da papirna dokumenta izbacimo iz upotrebe i podatke prebacimo na memorije različitih uređaja, on je i dalje neophodan za rad.
Vaši zaposleni će znati da cene savremeno i udobno radno okuženje koje podrazumeva:
- ergonomske tastature i miševe
- odmarače: nogu, zglobova i leđa
- postolja za lap top, računare i monitore
- držače dokumenata
- filtere za privatnost
- zaštitne podloge za stolove i stolice.
Nudimo kompletno opremanje radnog mesta čime će te obezbediti da vaša kancelarija bude efikasna i udobna kroz sprečavanje ili umanjenje negativnih posledica dugog sedenja. Zaštitite kancelarijski nameštaj od habanja i time mu produžite vreme upotrebe. Prilagodite radno okruženje zaposlenima i time povećajte njihovu produktivnost.
Odaberite neki od paketa mesečnog održavanja koje smo formirali na osnovu broja računara koje je potrebno održavati. Moguć je dogovor i korigovnje usluga u zavisnosti od vaših potreba.
Za ponude i dodatna pitanja kontaktirajte nas ili nas pozovite na: +381 11 22 888 02 | +381 11 22 887 85